2 a 3 kolo mistrovských zápasů

16.09.2011 14:55

Kopidlno - Chomutice  5 : 4  np (2 : 3)

Sestava: Svoboda, Trávníček, Bernard, Poláček, Maňka, Petr, Machačný, Nemčanský, Drnec, Krejčík

Branky: Bernard 2x, Krejčík, Machačný

 

Kopidlno -  Robousy   0  :  14  ( 0 : 6 )

Sestava: Svoboda, Trávníček, Bernard, Poláček, Maňka, Petr, Machačný, Nemčanský, Drnec, Krejčík

 

Na těchto zápasech jsem osobně nebyl, ale věděl jsem, že naše mužstvo nečekají lehcí soupeři. Podle dostupných informací, které se ke mě donesly vím, že zatím, co po jednoznačném vítězství Robous, které mají ve svých řadách střelce  z půlky, jsme důstojný a bojovný zápas sehráli  s Chomuticemi, kdy jsme museli dotahovat vedení soupeře a nakonec vyrovnali a na penalty zvítězili. Připsali jsme si tak dva body do celkové tabulky. 

 

Milíčeves -  Kopidlno  10  :  1    ( 6 : 0 )

Sestava: Svoboda, Trávníček,  Poláček, Maňka, Petr, Machačný, Nemčanský, Drnec, Krejčík

Branky: Poláček

 

Na tomto zápase jsem byl již osobně a i přes příliš nelichotivý výsledek se mi projev mužstva líbil. Nechyběla bojovnost, nasazení a občas také i myšlenka. Porazili nás dva velmi fotbalově vyspělí hráči soupeře. Škoda jen, že jsme nebyli v kompletní sestavě, protože věřím, že by jsme s výsledkem něco udělali. Přesto chválím za předvedený výkon celé mužstvo.